Pagina's

zondag 2 september 2012

Voor mijn moeder!

Goedemorgen!

Voor mijn moeder wilde ik graag een stapeltaartje maken.........en dan wilde ik orchideen maken voor haar.  Dus de uitstekers en veiner besteld.  Maar goed, dat valt dus niet mee om zelf te maken. Is best lastig en arbeidsintensief!   Ik was ook tegelijkertijd bezig met de groentetuin voor Marjelein haar vader!
Uiteindelijk maar besloten om geen orchideen te maken pffff...........en eerst mijn PME module sugarflowers maar te doen en me daarna aan de orchideen te wagen. Het gaat ook op draad. Misschien toch handig om daar de basistechniek voor te leren.
Toen dacht ik ,  ik maak gerbera's.  Maar toen bleek ik een uitsteker uigeleend te hebben die nog niet terug was.   Daar kwam ik s'avonds laat achter.  Echt jammer.  Het is nu deze taart geworden met deze bloem.  De vulling was een frambozencreme met viervruchtenjam bij de chocoladebiscuit en banketbakkersroom met mangoconfiture bij de vanille biscuit!
Dit is hem geworden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten