Pagina's

maandag 27 augustus 2012

Teigetje in de zandbak......

Voor mijn collega haar zoontje een Teigetje taart gemaakt.  Mike is gek op hem en speelt ook graag in de zandbak......dus zo werd het idee geboren om een zandbak te maken.  Uiteraard even gegoogled naar ideeetjes!    Het was een erg leuke taart om te maken en zowaar lukte het redelijk snel om een mooie teigetje te maken.  Ineens had ik hem in mijn hand haha.......
Het zand in de zandbak is gemalen spritskoeken.  Dat vond ik het beste op zand lijken.
De taart is gevuld met frambozen creme en viervruchtenjam.
Is bijzonder goed in de smaak gevallen,  leuk om te horen altijd!!    Daar doe je het voor..........



 
 
Op naar de volgende taart,  die is al in de maak.  Een stapeltje voor mijn moeder en een.........................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten