Pagina's

dinsdag 5 juni 2012

Zebra voor Marley!

Voor mijn collega een babytaart gemaakt!   Ze heeft een nichtje Marley gekregen.  En ze wilde graag een zebra taart,  Dat vond ik wel erg leuk om te maken..............ik had van tevoren een kroon gemaakt en een strik.  En natuurlijk alle zebra strepen haha.............het kost een avondje zeg maar.
De naam Marley had ik ook al gemaakt, maar bleek later op de taart niet mooi uit te komen. Daar baal ik dan van en dat laat me niet los.....ik de letters er weer afgepeuterd en opnieuw gemaakt en ook die vond ik niet mooi.  Uiteindelijk voor zilver gekozen en dit was perfect  hehe.........Eerder kan ik ook niet stoppen,  als er voor mijn gevoel iets niet klopt of mooi genoeg is.
Dit is hem:   gevuld met slagroom en frambozenjam!






De volgende taart is alweer in de maak,  voor Tatum een Scooby Doo taart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten