Pagina's

maandag 28 mei 2012

Bloemetje voor Joyce en Ron!

Voor mijn vriendin een bloempot gemaakt!!   Zij waren 12 jaar getrouwd en ik mocht zelf wat bedenken voor het taartje.  Heerlijk!  Deze taart wilde ik al een tijdje maken en dit was wel een leuke gelegheid ervoor, vond ik.
Maar.....................het viel niet mee!!!  Was buiten dik 30 graden, het meest ongunstigste weer om een taart te moeten bekleden zeg maar!
Maar goed,  weer veel van geleerd hoor.  Haha......de bloemetjes had ik van te voren gemaakt.  En ik had een sheetje besteld om de  "pot"  mee te bekleden.  Dit was lastig om die er glad op te krijgen pffff...............en ik was zo bijdehand om EERST de bloemetjes in de taart te steken en DAARNA de aarde erin te doen.  Tja.......niet heel slim kwam ik achter.  De aarde zat overal waar het niet moest zitten  grrrrrrrr.......................beter andersom natuurlijk hahaha....................dus voor de volgende taart ( ik  heb al een ideetje voor wie namelijk)  weten we dat.
De taart is gevuld met slagroom en frambozenjam!




Op naar de volgende taart......................................die is al in de maak namelijk haha.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten