Pagina's

maandag 30 juli 2012

PS Vita taart!

Zo........mijn vakantie zit er weer op helaas. Heerlijk een paar weken niet werken, geen taarten maken, helemaal niets.....HEERLIJK!!  Alhoewel ik , nu ik weer terug ben,  weer wat taart ontwerpjes aan het maken ben, ik weer de kriebels voel om weer mooie taarten te gaan maken. Het is zo'n leuke hobby,  de leukste ideeen vliegen in mijn hoogd voorbij!!!  Leuk.................in Augustus staan weer wat leuke taarten op de nominatie.   Voor de vakantie voor Nino nog een PS Vita taart gemaakt!
Ik had er nog nooit van gehoord hahaha.................maar met wat uitleg van mijn vriendin is het gelukt.
Dit is hem geworden:




Het is trouwens een spelcomputer..........gevuld met chipolata en een laag lemoncurd met chipolata.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten