Pagina's

donderdag 3 mei 2012

1 taartje klaar...............

Hi there.......1 taartje is af, wordt morgen opgehaald!   Dan gaan we morgen gelijk de 2e taart maken...............de voorbereidingen zijn klaar inmiddels.  Dus morgen gelijk aan de slag.  De kinderen zijn druk aan het bedenken weat voor verjaardagstaart zij willen straks in Juni hahaha..................alles komt voorbij.   Bovendien denken zij dat ik wel een enorm bouwwerk ga maken.  Jaja.............van kastelen tot draken, K3, Scooby Doo, ruimte planeten......en ga zo maar door.  Alles komt voorbij.  Voor Mel weet ik het wel denk ik, en voor Tatum ga ik nog even nadenken. 

Hier nog een ouder taartje, al eerder gemaakt. Nog even showen :

Een tarzan taart voor Dion,  afgelopen Augustus gemaakt!  Ik was er trots op, hij was mooi gelukt!



En mijn  "oude " boek!    Coole taart,  voor mijn collega haar vader, die jarig was en eigenaar van een boekhandel is.  Hij stond met de taart op de toonbank vertelde ze haha..........leuk om te horen.

Op naar de volgende taartjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten